poniedziałek, 24 marca 2014

Gadżety w custom publishing

Gadżety dodawane do gazety od czasu do czasu podniosą jej atrakcyjnośćCzy dołączanie do gazetki dla pracowników drobnych gadżetów, podobnie jak robią to pisma komercyjne, jest dobrym pomysłem? Jakie może to dawać korzyści?

Polska prasa komercyjna rzeczywiście jest zdominowana przez gadżety. Wiele tytułów dołącza dodatkowe produkty, ponieważ dzięki temu ich sprzedaż rośnie. Sprzedaż zaś rośnie, gdyż czytelnicy uważają takie inserty za atrakcyjne i decydują się częściej na zakup konkretnego tytułu.

Biuletyny firmowe nie należą do komercyjnego rynku wydawniczego, na którym walka o czytelnika jest tak zacięta, w związku z tym nie muszą podążać za trendami. Warto jednak zawsze obserwować rynek komercyjny, bo czytelnicy naszego biuletynu to również odbiorcy komercyjnych gazet. Przyzwyczajenia z tego rynku czasem warto wykorzystywać, gdyż przynoszą również korzyści gazecie firmowej i podnoszą jej atrakcyjność.

Dlatego warto dodawać gadżety, ale z umiarem, czyli od czasu do czasu. W części
magazynów custom publishing w wydaniach grudniowych lub świątecznych znajdziemy płyty z kolędami. Jest to miły upominek, ale raz do roku. Wiele też zależy od specyfiki firmy i tego, czym się zajmuje. Część firm spożywczych dołącza próbki swoich produktów, firmy IT – oprogramowanie itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz