poniedziałek, 17 marca 2014

Agencja custom publishing dużym wsparciem

Jakie kryteria powinny decydować o wyborze agencji custom publishing?Praca nad biuletynem firmowym wraz z agencją custom publishing Warszawa to najlepsze połączenie przy tworzeniu prasy firmowej. Jeśli decydujemy się na wynajęcie zewnętrznej agencji, której powierzymy prace nad gazetą, jakimi kryteriami powinniśmy się kierować w wyborze?

Możemy mówić tylko o obiektywnych kryteriach, gdyż pozostałe z nich zawsze należą do firmy, która szuka agencji.

Głównymi kryteriami wyboru agencji wydawniczej są:
• profesjonalizm, który wynika ze specjalizacji w biuletynach firmowych;
• doświadczenie w tego typu pracach, czyli liczba i jakość przygotowanych publikacji, ale też umiejętność doradzania przy projektach komunikacyjnych;
• ludzie – tylko wysoko wyspecjalizowani redaktorzy i graficy są w stanie profesjonalnie przygotować magazyn;
• obsługa klienta – zrozumienie potrzeb, zrozumienie projektu, jakim jest gazeta, szybkość reakcji na kontakt ze strony klienta, elastyczność we współpracy;
• okres działalności – powinno być to co najmniej od 3 do 5 lat;
• cena – adekwatna do zaangażowania, czyli gdy cena jest bardzo niska, nie możemy oczekiwać naprawdę profesjonalnego wykonania projektu;
• pozycja na rynku – mamy tu na myśli wszelkiego rodzaju działania, które mają na celu wzbogacenie rynku o nowe publikacje, produkty, które edukują rynek i wyznaczają jego standardy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz