poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Jak zwiększyć skuteczność kampanii mailingowej?

Internet to targowisko firm, produktów i ofert. Zadaniem kampanii mailngowej jest zatroszczenie się o klienta i pokazanie oraz przypomnienie mu o sile naszej oferty, również w przypadku custom publishing. Jak to zrobić?

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

PR w pigułce

Zajmujesz się branżą PR-ową, a jeszcze nigdy nie słyszałeś o kotwicy medialnej, obdzwonce czy efekcie diabelskim? A może dopiero wkraczasz w świat Public Relations i chcesz poznać podstawową wiedzę o tej dziedzinie? Jeśli tak to „Leksykon Public Relations” jest właśnie dla Ciebie.

wtorek, 9 kwietnia 2013

Błędy firmowych blogów

Brak interakcji autorów blogów z czytelnikami, zasypywanie ich informacjami o sobie oraz zbyt duża formalność przy przekazywaniu treści – to najczęstsze błędy firmowych blogów.

środa, 3 kwietnia 2013

Znamy receptę na niesamowity tytuł

Źle napisany nagłówek gwarantuje nam, że nawet bardzo dobrze napisany tekst nie zostanie przeczytany. Jak stworzyć skuteczny tytuł? Zapraszamy do lektury.

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Reputacja w firmie


Reputacja i obraz to wyróżniki, które w znacznym stopniu wpływają na sukces firmy. Organizacje public relations dwoją się i troją, by stworzyć w swojej organizacji unikatowy image i efektywnie nim zarządzać.