poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Jak zwiększyć skuteczność kampanii mailingowej?

Internet to targowisko firm, produktów i ofert. Zadaniem kampanii mailngowej jest zatroszczenie się o klienta i pokazanie oraz przypomnienie mu o sile naszej oferty, również w przypadku custom publishing. Jak to zrobić?


Kampanie mailngowe są często postrzegane przez użytkowników jako spam. Choć bywają klienci, którzy większość wiadomości traktują jako niepotrzebne, to często winą możemy obarczyć za to także siebie. Często nie zastanawiamy się bowiem jak skutecznie dotrzeć do klienta.
Oto sześć porad, co należy zrobić, tworząc kampanie mailowe, aby stały się one ciekawe dla użytkownika, a skuteczne dla nas.
1. Usuwaj adresy mailowe, jeżeli po kilku kampaniach okazuje się, że nie docierają one na te adresy.
2. Dodawaj za każdym razem link, który pozwoli użytkownikom wyrejestrować swój e-mail bądź zrezygnować z otrzymywania wiadomości. Pokazujesz tym samym, że poważnie podchodzisz do klienta.
3. Gdy używamy grafik, należy zachować odpowiednie proporcje w stosunku do tekstu, dlatego powinno się wstawić krótkie opisy pod obrazkami. Brak tekstu lub jego niewielka ilość wcale nie zwiększy szans na zainteresowanie klienta naszą marką.
4. Dopasuj temat do informacji, unikniesz tym samym nadawania tych samym tytułów. Trzeba się wykazać odrobiną inwencji, a więc szukać czegoś, co zachęci klientów i pobudzi ich do działania. Podpytaj rodziny, przyjaciół, pracowników, co ich zdaniem dobrze pasowałoby do oferowanych produktów.
5. Dodaj krótki tekst na początku wiadomości. Większość obecnych programów pocztowych wyświetla początkową, krótką część wiadomości. Użyć tego możemy jako dodatkowego zachęcenia do spojrzenia w wiadomości od nas.
6. Każde zdjęcie dodane do wiadomości powinno być opatrzone opisem w postaci „alt” w adresie, ponieważ duża grupa programów pocztowych blokuje te, które ich nie mają.

Źródło: http://webhosting.pl/Jak.zwiekszyc.skutecznosc.kampanii.mailingowej.6.praktycznych.porad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz